מעמד תפילה בראשות מרן הרב גרוס שליט"א בקבר יוסף

נתי קאליש No Comments on מעמד תפילה בראשות מרן הרב גרוס שליט"א בקבר יוסף

בראשות גאב"ד בני הישיבות מרן הגר"מ גרוס שליט"א נערך מעמד תפילה בהשתתפות אלפים במתחם קבר יוסף הצדיק. מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי ביקר לראשונה בקבר יוסף, יחד עם אלפי בני אדם בראשם רב השומרון הרב לבנון וראש מועצת שומרון יוסי דגן. הרב לבנון נשא תפילה לשלום השוטרים, החיילים וכוחות הבטחון

צילום: רועי חדי
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אלפי מתפללים נכנסו הלילה (בין רביעי לחמישי) לקבר יוסף שבשומרון לקראת פתיחת 9 ימי האבלות של תשעה באב, במקום הכניסה שהייתה צריכה להתקיים לרגל ההילולה של יוסף הצדיק ונדחתה בשל מבצע 'בית וגן' ב'גנין. בראש המתפללים היה מרן הגר"מ גרוס שליט"א, הרב אליקים לבנון מהשומרון וגם ביקור היסטורי ראשון של מפכ"ל המשטרה בקבר יוסף.

הכניסה שהיא הגדולה ביותר למקום בחצי השנה האחרונה,  התקיימה כחלק מהכניסות הקבועות אותן מקיימת מועצה אזורית שומרון בליווי חיילי צה"ל ובסיוע מתנדבי מנהלת קבר יוסף והמקומות הקדושים של המועצה האזורית שומרון.

בין הנכנסים למקום היו:  מרן הרב מרדכי גרוס גאב"ד חניכי הישיבות, רב השומרון הרב אליקים לבנון, מפכ"ל המשטרה רב ניצב קובי שבתאי, ראש מועצת שומרון יוסי דגן,  ראש מטה השר לבטחון פנים עו"ד חנמאל דורפמן, מפקד מחוז ש"י ניצב עוזי לוי , מפקד מחוז ש"י של כיבוי והצלה טפס"ר שיקו בן דב,  מפקד תחנת כיבוי והצלה שומרון סגן טפס"ר אבישי שפיר,מח"ט שומרון אל"מ שמעון סיסו ומפקד אוגדת איו"ש תת אלוף אבי בלוט.

צילום: דוברות המשטרה

רב השומרון הרב אליקים לבנון קרא במקום תפילה יחד עם מפכ"ל המשטרה וראש מועצת שומרון לשלום שוטרי משטרת ישראל, חיילי צה"ל ואנשי כוחות הבטחון וכל הנוכחים קראו בהתרגשות אמן. הרב לבנון אמר לאחר התפילה: "אנחנו היום זקוקים לחבר את כל הפלגים בעם ישראל, לעקור את השנאה ולהרגיש שאתה אחד ושמך אחד ומי כעמך ישראל גוי אחד בארץ".

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, הודה למפכ"ל המשטרה ולכוחות הבטחון על פעילותם לבטחון ישראל ואמר כי ברוחו של יוסף הצדיק נוסיף אחדות בעם ישראל:

"אנחנו מגיעים לקבר יוסף, למקום הקדוש הזה, בהתרגשות גדולה, זוכים להתחבר לשורשים הכי עמוקים שלנו, מכבד אותנו כאן מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי שהוא וותיק במאבקים על בטחון עם ישראל, ההתיישבות בשומרון מצדיעה לך ומודה לך ובאמצעותך לכל השוטרים, לכל חיילי מג"ב, לחיילי צה"ל וכל מערכת הבטחון, אנחנו שואבים מיוסף הצדיק שהיה המשביר והמאחד לכל עם ישראל, שואבים אחדות. גם הדרך לכאן וגם גל הטרור שמכה בנו, נותנת לנו פרופורציות, אנחנו עם אחד, ומכוחו של יוסף הצדיק שהיה המאחד והמשביר, נתאחד יחד, לעם אחד ונבנה את ארצנו, תודה לך, על מסירות הנפש שלך ושל פקודיך, למען תושבי השומרון ומכאן למען בטחון כל תושבי מדינת ישראל"

מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי התרגש וסיכם: "למען אחדות עם ישראל, למען בטחון עם ישראל, שיהיה לנו רק בריאות והצלחה ביום הקדוש הזה".

בתוך כך, המפכ״ל ומפקד המחוז ש״י , ניצב עוזי לוי נפגשו עם משפחת קליינרמן, הוריו של הנעדר מוישי קליינרמן וליוו את המשפחה לתפילה בקבר יוסף.



0 תגובות